torsdag 26 november 2009

Den här veckan har jag kört tre spinningpass! Duktig Nina! Sedan att man träffar den söta killen från lördagen när man svettas som en gris och är knallröd i ansiktet är inte lika kul, nej.
Idag var jag på min vän Malles spinningpass, roligt att se hur hon är när hon jobbar. Jobbigt var det, men skönt när det är gjort. Känns jättekonstigt att vara ledig på en torsdag istället för på en tisdag, men det är alltid skönt med fyradagarsvecka. Inget att klaga på där inte. Så nu får jag vila hela helgen. Lillebror kommer ju och hälsar på på lördag, myyyys.

Tänk så mycket lakrits som går till spillo bara för att jag inte hittat dig än.

Ikväll ska jag andra delen av Twilight-filmerna, New Moon. Cissi var på världspremiären förra veckan och alla tjejer i biografen hade tydligen skrikit varje gång Jacob var halvnaken (vilket tydligen ska vara i 80% av filmen), så vi får hoppas att dom har lugnat ner sig tills ikväll.

Var på popfrågan på Pipes igår, tänkte att nu var det väl ändå min tur att vinna! Men icket. Tyckte vi var grymma, kunde ju allt! Men det är alltid årtalen som ställer till det, och så frustrerande när man nästan alltid bara är 1 eller 2 år ifrån. Men femte gången gillt nästa vecka, då är det min tur! Vi börjar ju bli ett rutinerat lag nu, också får man träna hemma emellan.

Lyssna på detta; Leona Lewis - Happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar