lördag 5 december 2009

Vore praktiskt att kunna styra vad man drömmer om.

Igår drog jag en liten segerdans utanför bankomaten på stan. En sådan när man trummar med armar och ben och väser yes yes yes. Har fått tillbaka på skatten. Så nu kan det hända att min familj får lite julklappar ändå.

Den här helgen är jag ledig. Igen! Helt fantastiskt. Lite mindre fantastiskt att nästan alla jag känner här har åkt härifrån. Så vad som händer får vi se. Har iallfall varit duktig på morgonen och städat och diskat. Skruvade upp volymen på musiken och tände lampan rakt i ögonen på mig själv för att jag skulle ta mig upp ur sängen imorse. Daughtry's nya skiva är ju faktiskt skitbra.
Den kan ni ju lyssna på.

1 kommentar:

  1. Men du kan styra vad du drömmer om! Det är bara att träna. Det går, jag lovar.

    SvaraRadera