tisdag 22 december 2009

Ha! Jag gjorde det igen! Imorse 7.15 ringde väckaren och då klev jag upp och begav mig ut på en morgonpromenad :) Härligt.
Imorgon har jag däremot inte tid, måste kliva upp tidigare för att hinna packa och städa undan lite. För imorgon efter jobbet bär det av hem mot Ramsele. Så varför har jag då inte packat och städat nu ikväll kanske ni undrar? Jo, för att jag var hemma kvart i åtta, åt lite gröt och lade mig sedan i sängen och dog av trötthet. Har klippt en universitetsanställd, en gymnasieelev/mammaledig, en försäljare, en gymnasieelev (en till), en grundskoleelev, en hemtjänstarbetare och en lastbilschaufför idag. Mina öron blöder av julmusik och prat. Så nu ska jag sova, på det igen imorgon. Sista dagen innan fyra dagars ledigt. Niiiiice.

Lyssna på detta; Justin Timberlake - Cry me a river

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar