söndag 20 december 2009

Jag tror att jag skulle behöva lägga mig i ett bad med bodylotion. Denna kyla är inte det bästa för min hud. Och jag har alltid varit dålig på att smörja in mig, jag tycker att det tar sån tiiiid. Men en bra kroppslotion kanske är något att investera i?

Julen närmar sig, och äntligen känns det som att det är vinter ute. I veckan har det varit -20 och det knarrar under skorna när man går till jobbet. Äntligen! När det spöregnade på andra advent gav jag upp lite inombords, vägrade att julpynta eller känna någon julstämning över huvud taget. Men som sagt, det känns bättre nu. Och det kommer att kännas riktigt bra när jag på julafton får vara med hela min familj och titta på Kalle Anka. Jul är mysigt.

Och det här med stressen inför julklappar och så har jag lyckats undvika i år, vilket känns skönt. Annars brukar jag vara lite av en expert på att vänta med allt som ska fixas till sista veckan. Men inte i år! Klapp på axeln till Nina.

Min väckare står på 7.15 imorgon, jag har kommit på den briljanta idén att det kanske vore jätteskönt att gå ut och gå en promenad imorgonbitti innan jobbet. Vi får väl se hur pigg jag är på den idén kl 7.15 imorgonbitti...

Lyssna på detta; Imogen Heap - Hide and seek

1 kommentar:

  1. Ja nu längtas det till jul!! Ska bli skönt att få hem er några dagar.Hudlotion sa du...hmmm...

    SvaraRadera