måndag 21 december 2009

Jag gjorde det! Jag klev upp 7.15 imorse och gick ut och gick i nästan en timme! En till klapp på axeln till Nina. Och skönt var det, hade snöat något vansinnigt så jag fick verkligen pulsa fram, underbart. Och pigg blev jag.

Nu är det drag på salongen kan jag lova, det är så roligt att jobba! Fullt upp hela tiden, så tiden bara rinner iväg. Så här skulle man ha haft det året runt. Och alla blir ju så julfina! Klippte min tremänning idag också efter jobbet, fick betyget "blev ju precis som jag ville ha!" Niiice. Det här med att klippa precis som kunden hade tänkt sig är något som jag brukar lyckas med, utan att skryta. Det gäller ju att LYSSNA. Verkligen lyssna. Och det verkar vara något av en talang jag har.

Igår läste jag på Hanson.net, min favoritsida på internet, att Hanson annonserat ut 5 spelningar i New York i april. Fem kvällar, en skiva i sin helhet varje kväll. Alltså den 26 april spelar dom Middle of Nowhere, den 27 april spelar dom This time around o.s.v. Och den sista kvällen ska dom då premiärspela den nya skivan. Skickade detta till min mor på sms, och fick då till svar att "ja men då åker vi då". LYCKA! Tänk att få tillbringa sin födelsedag tillsammans med Taylor Hanson, the love of my life(!), inget kan vara bättre.

Lyssna på detta; Hanson - Runaway run (eller liveversionen av antíngen I will come to you eller With you in your dreams, men vad beredd på knotter över hela kroppen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar