tisdag 29 december 2009

Ibland kommer jag ihåg vad jag drömmer. Det är oftast när jag somnar om och inte sover så djupt. Som i morse. Jag vaknade klockan sju, och det är inte ok när man är ledig, så jag somnade om. Och drömde att någon kom in i lägenheten. Jag tänkte att det nog var hyresvärden, men blev som lite rädd. Och jag var så trött att jag såg alldeles suddigt, jag fick inte upp ögonen! Plötsligt började någon prata med mig och jag fick ett papper i handen, jag var tvungen att skriva under på att dom hade rätt att vara i lägenheten. Men jag såg ju inte vad det stod och jag visste inte vart det fanns någon penna. Jag gnuggade och gnuggade i ögonen och det hjälpte inte, jag var helt enkelt för trött. Så jag somnade om, i drömmen. När jag vaknade nästa gång, i drömmen så såg jag att det var Filip och Fredrik och att dom hade gjort om min lägenhet (fast det brukar ju vara Johnny och Mattias från Room Service som gör sånt, men i min dröm var det Filip och Fredrik haha) Det var så snyggt! Fast i drömmen var min lägenhet lite större och hade fler rum, också bodde Klara här också. Men det var fantastiskt. Så jag ska försöka komma ihåg detaljerna från denna dröm och kanske skriva ner, så att jag vet hur jag ska inreda min lägenhet någongång när jag har massor, massor med pengar och en gigantiskt lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar